KingdomCome.czech-games.net Fanouškovské stránky o české hře Kingdom Come

Optimalizace hry značně pokročila

Zveřejněno
24.11.2016 20:14
Kategorie

V poslední době vychází o Kingdom Come velmi málo nových informací. Jediným zdrojem oficiálních novinek už tak nějakou dobu zůstává pouze týdeník Weekly Torch vycházející jednou týdně na oficiálním fóru hry. Ten se ale spíše zaměřuje na jednotlivé členy Warhorse než na hru samotnou. Jen velmi zřídka pak můžeme získat střípky z vývoje Kingdom Come z tweetů Dana Vávry. A právě dnes Dan napsal velmi dobrou zprávu. Optimalizace hry prý od dob bety značně pokročila a dnes je hra dostatečně plynule hratelná (na screenshotu je 48 snímků za sekundu) i na velmi vysoké detaily v rozlišení 1440p na kartě Radeon R9 Nano. Pokud bychom orientačně porovnali Nano s jinými grafickými kartami na základě jejich výkonu v dobře optimalizované hře Battlefield 1, získáme po přepočtu následující hodnoty:

Jedná se čistě o hrubý odhad, který musíme brát s rezervou, neboť takto se korektní výsledky nedají vypočítat, avšak můžeme získat aspoň určitou představu o tom, na kterých kartách si budeme moci zahrát Kingdom Come na plné detaily. Důležité je, že optimalizace se ještě může výrazně zlepšit a navíc se jedná o hraní na plné detaily v rozlišení 1440p. Dan Vávra dodává, že hra by měla být bez problémů hratelná na kartách jako GTX 760, GTX 960 či R9 280X (pravděpodobně na nižší nastavení detailů). Jediné, co můžeme s jistotou tvrdit je, že optimalizace hry je již na velmi slušné úrovni.

Share Button


Napsat komentář

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Captcha *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>