KingdomCome.czech-games.net Fanouškovské stránky o české hře Kingdom Come

Umělá inteligence

Svět ve hře bude samostatně žijící a postarají se o to právě herní postavy řízené složitým systémem umělé inteligence. Každý člověk bude mít nějaké povolání a nějakou funkci. Všichni se budou řídit vlastním denním cyklem, který bude odpovídat právě jejich funkci a povolání. Většina postav tak bude chodit v noci spát, ráno budou vstávat do práce, budou také pravidelně jíst. Nepůjde však o žádné stereotypy. Chování postav může být ovlivněno velkým množstvím událostí. A nemusí se jednat jen o činy hráče. Například pokud bude pršet, lidé zůstanou doma.

Každý bude mít navíc svoje vlastní zájmy a záliby. Někdo může třeba chodit každý večer do hospody. Pokud však bude hospoda plná nebo třeba hráč zabije hostinského, postava místo toho půjde jinam nebo se nadávajíc vrátí domů. Hráč bude mít opravdu velký vliv na chování ostatních. Téměř na každý jeho čin hra zareaguje.

fishing

S tímto také velmi úzce souvisí systém questů. Pokud máme za úkol něco někomu donést, dotyčný o tom nejspíš neví, a tak na nás nečeká na ulici. Žije svůj život stále stejně podle jeho denního cyklu. Takže pokud za ním půjdeme v noci, nejspíš bude spát, a vzbudíme-li ho, tak se pravděpodobně bude zlobit, což dále ovlivní vzájemné vztahy s hráčem, a může to mít různé důsledky v průběhu hry.

Kromě lidí jsou ve hře i mnohá zvířata, která mají také svůj denní cyklus. Zvířata loví, utíkají, pasou se, či spí. Každé zvíře se také chová jinak k hráči. Některá před ním utíkají, zatímco jiná se ho snaží napadnout.

animals

Stejně tak jako v případě tvorby postav i tady si vývojáři vytvořili systém, který skládá jednotlivé kousky chování dohromady. To jim dává možnost sestavit velké množství různých postav, přičemž se každá bude chovat jinak. A tím se snaží vyrobit co nejvěrnější iluzi žijícího světa.